utorok 18. apríla 2017

How I get work done.

Snáď vám to pomôže; (I'm so sorry za long points)

Step uno, https://www.youtube.com/watch?v=-KzNeM2LkqM  alebo podobné calming zvuky. Oor, create your own focus 
playlist na mňa zaberá môj spotify "focus" playlist ale you know, people get build different a namiesto mojej florence & chet faker vás ukludní a motivuje k učeniu uplne iný štýl. Môj point je, personal study playlist môže spraviť magic s koncentráciou.


Step 2, Dark Chocolate -  as a snack lover mojou motiváciou je jedlo aj keď nejeme kvôli tomu že sme hladní a chceme sa cítiť plní ale kvôli vitamínom, cukrom, tukom, proteínom atď. kvôli ktorým máme cravings a pocit hladu (čo mi trvalo doooosť dlho kým som si to uvedomila) tak dark choc mi príde ako perf study/work/focus snack. Aj keď nechutí rovnako ako mliečna čokoláda má rovnaký efekt a after taste. Ďalší point je že nie sme deti a naše telo nepotrebuje toľko sladkého ako predtým, naše cravings sú len stupid zvyky ktorých je ťažké sa zbaviť *zlomené srdce* ale keď si raz odvykneme, WE CAN NEVER GO BACK (thank god). more sources to prove my point here.

Step 3, Organised Notes -úhladné poznámky sú pre mňa ako vplyvní, pozitívni ľudia ktorých stretnem a spôsob akým rozprávajú a to o čom rozprávajú ma motivuje k lepšiemu mindsetu a k progress. Väčšinou dám vyhľadávať "notes" na tumblr alebo pinterest a to by malo stačiť k me being more into taking notes than doing the actual work (I'm keeping this honest).

Step 4, a asi aj najdôležitejši step ~ Správne miesto. Nikde inde nespravím viac práce do školy, ako niekde kde sa cítim pohodlne. Pre mňa pohodlne znamená slnečná miestnosť, (nie extrémne svetlá) kde mám okolo seba poriadok = len nezbytné veci k práci. Príliž teplo (fresh air) alebo zima je unacceptable preto do si do knižnice nosím extra sveter a čaj/kávu (zaleží na tom ako zúfalo potrebujem dokončiť prácu asap) v termoske.


Step 5&6, Study group - toto je pre mňa lil prekvapenie ale lepšie sa mi pracuje, učí (nemám sa nič naspamäť učiť ale platí to aj pre zapamätávanie si) keď som s niekým. Never, ever neviem pracovať doma takže nové locations, (tiché) pomáhajú motivovať to get that work done. Skúste knižnice, kaviarne alebo skrátka hocijaké miestnosti kde nie je postel.

Take breaks, stay hydrated(!!) & do good.

Thanks for asking

2 komentáre: