nedeľa 12. marca 2017

11.3.2017

Ja neviem či vás toto naozaj zaujíma ale Kitti povedala že ano tak teda there you go, my saturday:

 

Ano, napíšem popisy k fotkám čo sa tam deje a ako som sa mala ale keď to bude nezaujímavé tak viete koho máte viniť...... hviezdy AHAHA. Inak za 8 dní (20.3.2017) je prvý oficiálny jarný deň! How exciting! First of all, I wanna share this with you.  A secondly, ak som vám ešte nehovorila tak teraz vám hovorím že Arctic šiesty album tento rok!!!

























(možno som klamala a nebude "dlhy popis" alebo "popis" k fotkám)




čo sme tu z unilinku tak zakladatelka bude mať narodeniny a poprosili každého nech spraví 10sek video pre ňu tak čo sme tu cez nich sme išli na pláž okrem Veroniky lebo bola chorá 













tu niekde sme sa rozhodli/dohodli že večer pôjdeme k Maji (ju som predtým nestretla ona je z Čiech, druháčka študuje  music, theatre & entertainment management Radim študuje popular music a Robo television lebo viem že  vás to zaujíma  je mi blbe písať viac lebo toto je too public what am I doing)



















































of course keď som vyšla z domu bolo 13° tak som si of course dala šaty a of course! po polhodine sa muselo schladiť minimálne o 5° takže at this point keď už aj poprchalo mi bolo najlepšie. Ale quality time spent with faves a hlavne kto by sa sťažoval v beautiful Cornwalle.

 A yes doma sme upratali celý flat teraz to tu vonia dnes som vám odfotila after fotky










after fotky:





trust me toto je velmi velmi čiste oproti tomu čo tu bolo takže I'm happy happy 


Chloe sme farbili vlasy a strašne velmi hrozne sa mi pači vysledok she's glowing  Keď mi pošle fotku z dnešku keď ju fotila spolubyvajúca tak to sme dám lebo vyzerá amazing.


























Tie tri zlaté plechovky to je môj tesco jablkový cheap cider a never ever som nepila nič horšie a už asi 100x som to povedala ale chuti to ako lak na vlasy a už nikdy sa toho nedotknem.









thanks for asking. 

2 komentáre: